امـ‌شــَ‌بــْ


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

امـ‌شــَ‌بــْ تـَ‌عـ‌بــ‌یـ‌رِ ایـ‌טּ بـــآرآטּ رآ


دِلـ‌تــَ‌نـ‌گــﮯ نـِ‌مــﮯ دآنــَ‌مـْ !


دِلــَ‌مـْ ،


اِحـ‌ســـاسِ لـَطـ‌یـ‌فــﮯ دآرَد !


بـآ خــ‌ود مـﮯ گــ‌ویــَ‌د :


شــآیــ‌َد ، آســْمــآטּ هـَ‌مـْ


     عــآشـِ‌قـْ شــُ‌ده .


[تصویر:  1343317927728303_thumb.jpg]



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:04---7 شهريور 1391
so nice

هستی
ساعت14:12---2 شهريور 1391
>,"<
........._/|_
........>,"<
................._/|_
................>,"<
__________$___________
__________$$__________
__________$$$
__________$$$$
__________$$$$____......
_________$$$$$$___......._
_________$$$$$$
________$$$$$$$$....
________$$$_$$$$...
________$$$$_$$$$...
_______$$$$$_$$$$__
_______$$$$$$_$$$___I
______$$$$$$$_$$$___I
______$$$$$$$$_$$___I
______$$$$$_$$_$$__I____♥
_______$$$$$_$$$$__I___I
________$$$$$_$$$_#_________
_________$$$$$__##__$$$$$$$....
_______$$$$$$$_##j$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$_##_$r$$__$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$_###$$_$$$__$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$_###_$$$_$$$$__$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$_###_$$$$$$_$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$__##_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$
__$$$$$__#__$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_____$$$$_$$$$$$$......
__$_______$$$$__$$$$............
__$______$$$$$$$........ ...
_________$$$$$$$__.......
________$$$$$$$..
________$$$$$........
_______$$$$$....
_______$$$__.....
_______$$___.............X X X .......♥
................._./|_
.................>,"<
.............._/|_
..............>,"<
................._/|_
................>,"<
سلام گلم
وبت خیلی قشنگه
مطالبت هم عالین
لینکت میکنم
ممنون از حضورت بازم بیایا


لیلی درپاییز
ساعت12:57---28 مرداد 1391
دلتنگی عین جای شکستگی روی عینک آدمه!

هرجا نگاه کنی میبینیش...
سلام عزیزم مرسی که بهم سرزدی توهم وبه خیلی قشنگی داری
باافتخارلینکیدمت
اگه خواستی منم بلینک


parisa......moghol
ساعت17:37---27 مرداد 1391
salam doooste khob....bazam behem sar zadio khejalat zadam kardi.....nemidoonam chi begam.....rasti matalebe jadidet kheili ghashange....hamasho khondam.....

dooset daram...bbye


فاطمه
ساعت16:19---27 مرداد 1391
دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم…
انگار دوستت دارم های من؛
خداحافظ شنیده می شود…!


هلیا
ساعت15:39---27 مرداد 1391
رزجونم هرکاری کردم نشد شرمنده..

ساناز
ساعت14:59---27 مرداد 1391

روزگــار عجيبي شــده...
حتي وقتي ميخـنديـم
منظـورمـان چيـزه ديگـريست ...!!

شاید!!!!


شیرین
ساعت10:52---27 مرداد 1391
سلام عزیزدلم ممنونم از حضور گرمت ...
وب تو هم محشره عالی ...
بازم بیا پیشم منم لینکت کردم ... ولی نمیدونم چرا این تبادل لینکت نشون نداد هر کاری کردم ...
دوس داشتی به اسم وبم بلینک ....


مریم
ساعت10:29---27 مرداد 1391
سلام عزیزم جه وب صورتی خوشلی داری. نوشته ها خوندم قشنگن.مرسی پیشم اومدی. بوس بوس

بهاره
ساعت9:49---27 مرداد 1391
ممنون که به وبم امدی
لینک کردم تو هم منو با هر اسمی که دوست داشتی لینک کن


هلیا
ساعت2:13---27 مرداد 1391
سلام دوباره!!
میگم گلم من لینکت میکنم ولی نمایش داده نمیشه نمیدونم چیکارش کنم؟!


عسل
ساعت2:09---27 مرداد 1391
هر آن چه که زیباست همیشه خوب نیست اما هر آن چه که خوب است همیشه زیباست

shima sTaR
ساعت2:01---27 مرداد 1391
salaaaaaaaam azizam
merc k omadi
lotf dari
weblog shomam naze
bkhosos axat
kheli khojelan
fadae to
bazam bia


دختری در انتظار
ساعت2:00---27 مرداد 1391
ممنون از حضورت گلم وبت زیباست شاد باشی

نگین
ساعت1:53---27 مرداد 1391
سلام عزیزم
مرسی اومدی وبم
وبت محشره
لینکت کردم گلم


رهاورقیه
ساعت0:35---27 مرداد 1391
باران...
حتی اشک های من هم طراوت تو را ندارد...
با این حال بگذار من ببارم ...
نگران طراوت نباش،
امشب اندوه من با همیشه فرق دارد
دوستتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسس


باران
ساعت0:20---27 مرداد 1391
.سلام بر رزی ترین آجی دنیا خوفی؟؟؟؟
قول میدم از این به بعد زود زود بیام پیشت...


رهاورقیه
ساعت23:45---26 مرداد 1391
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم

آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی

بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی ،
----------------------------------------------
سلام خوبی
ممنون که بهم سرزدی شماهم وبلاگ بسیارزیباییییییی داری
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم وبهم سربزنی
موفق باشیییییییییییییی


مهسا
ساعت21:24---26 مرداد 1391
چه اپ زیبایی.

بازم نشد بذا از چند نفر بپرسم ببینم چیکار کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 26 مرداد 1391برچسب:, | 20:40 |
Desiner: lady skin