گاهی


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

[تصویر: a810d4bcd0.gif]


گاهی ، وقت خداحافظی از کســـی


خواسته یا ناخواســـته میگیم : « مواظـــب خودت بـــاش ! »


مواظب خـــودت باش یعنی فکـــرم پیش تـــوئه !


... مواظب خودت باش یعنـــی برام مُهمی !


مواظب خودت بـــاش یعنی نگـــرانتم !


مواظب خـــودت باش یعنی دوستـــــــــــــــت دارم !


مواظب خودت باش یعنـــی به خدا مـــی سپارمت !


مواظب خـــودت باش یعـــنی از الان دلم واســـت تنگ شده!


مواظب خـــودت باش یعنـــی... واقعاً مواظـــب خودت باش



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت1:37---16 شهريور 1391
سلام
خوبم خوبي؟؟؟؟
مرسي از حضورتون
وب زيبايي داري


دل ارام
ساعت18:24---15 شهريور 1391
سلامعزیزم مرسی که برام نظر گذاشتی لیکت کردم به اسم عاشقانه های تنهایی تو املینکم کن زود به زود اپم حتما سربزن گلم

الناز
ساعت15:56---6 شهريور 1391
همه دنبالت ميگردن ، فکر ميکنن گم شدي ، بگم تو قلب مني خيالشون راحت بشه !؟



Narges
ساعت4:07---5 شهريور 1391
Salam golam kheilii ziba bud be Manam sar bezan

مهسا
ساعت19:55---4 شهريور 1391
لینکوندمت عزیزم

Leila
ساعت22:55---3 شهريور 1391
man to ro linket kardam.
vali doost daram khodet mano link koni


Ghazale
ساعت22:21---31 مرداد 1391
سلام آجی رزی مگه نظرا چشونه؟
من میخوام یه وبلاگ دیگه بزنم که بلاگفا باشه
این لوکسی داره رو عصابم میره


الناز
ساعت11:20---31 مرداد 1391
اجی جونممممم معذرت میخوام

http://eshgh-entezar-melina.persiangig.com/ax/ax%20ziba% 20%2821%29.gif


معصومه
ساعت23:52---30 مرداد 1391
حتمااااا تنهات نمیزارم گلم
سعی میکنم هر وقت که تونستم بهت نظر بدم

دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسس


معصومه
ساعت21:31---30 مرداد 1391
واقعا همینطوره
منون از اپاتون خیلی قشنگن
اگه دوست داشتین به منم سر بزنید


محمد
ساعت14:21---28 مرداد 1391
سلام دوست من ممنونم که به وب ما سر زدی.شما هم وب خیلی قشنگی داری و خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

محمد
ساعت14:18---28 مرداد 1391

آغوش خواستم... گفت : " ممنوع است"

بوسه خواستم... گفت : " ممنوع است "

نگاه خواستم... گفت: " ممنوع است "

نفس خواستم... گفت : "ممنوع است "

حالا از پس آن همه سال دیکتاتوری عاشقانه ،

با یک بطری پر از گلاب ،

آمده بر سر خاکم و به آغوش می کشد با هر چه بوسه ،

سنگ سرد مزارم را !!!

و چه ناسزاوار

عکسی را که بر مزارم به یادگار مانده ،

نگاه می کند و در حسرت نفس های از دست رفته ،

به آرامی اشک می ریزد!!!


betty magic
ساعت12:06---28 مرداد 1391
میسی آجی جوون
میشه بپرسم چند سالته؟؟
می خوام ببینم آجی کوچیکم یا بزرگه
ببخشیدااااااا


betty magic
ساعت11:45---28 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود میسی گلم

fatemeh
ساعت11:23---28 مرداد 1391
سلام خانومی
با احترام لینک شدی عزیزم


نازنین
ساعت11:17---28 مرداد 1391
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده...


سلام آبجی گلم چطوری؟؟ بخدا این مدت نرسیدم حتی وب خودمو آپ کنم سرم گرم درس بود از این به بعد زود زود بهت سر میزنم. *قوووووووووووووووووووول*

بازم منتظرتم عجییییییییییجم!


reza
ساعت10:54---28 مرداد 1391
سلام.وبت باحال بود وخوشم اومد..
واقعا معلومهکه واسه وب زحمت کشیدی.
به وب من هم سر بزن و نظر بده..البته اگه دوست داشتی ها...
واسه تبادل هم من حرفی ندارم و فقط بستگی به خودت داره که خبر بدی.


fatemeh
ساعت9:59---28 مرداد 1391
احساس با تو بودن غزل غزل ترانست
احساس با تو بودن یه شعر عاشقانست

احساس با تو بودن یعنی تموم دنیاست
احساس باتو بودن یه قطره پیش دریاست

احساس با تو بودن یعنی هوای پرواز
احساس با تو بودن یعنی فدای همراز

احساس با تو بودن پرواز در ترانست
احساس با تو بودن یه حس عاشقانست

احساس با تو بودن مثل پر پرنده
احساس با تو بودن مثل خدا و بنده

احساس با تو بودن شب تا سحر نخفتن
احساس با تو بودن راز به ستاره گفتن

احساس با تو بودن گریه های شبونه
احساس با تو بودن اشکهای دونه دونه

احساس با تو بودن اسمون ابی رنگه
احساس با تو بودن دنیا با تو قشنگه

احساس با تو بودن یعنی دو تا قناری
احساس با تو بودن عکسهای یادگاری

احساس با تو بودن یعنی همین ترانه
احساس با تو بودن یعنی فقط بهانه

احساس با تو بودن یعنی که من میدونم
احساس با تو بودن یعنی پیشت میمونم


فائزه
ساعت1:56---28 مرداد 1391
سلام عزيز دلم.وب تو هم خيلي قشنگه.من تورو ميلينكم.تو هم منو به اسم وبم بلينك.

آنیتا
ساعت1:10---28 مرداد 1391
می نویسم برای تو...
تویی که روزی تمام هستی من بودی و هستی...
می نویسم برای تو...
تویی که اگر ناراحت بودی،اگر غمگین بودی،اگر دلت گرفته بود،من نیز غمگین میشدم...
نمیدانم برای آن که می نویسم مرا دوست دارد یا نه...
نمیدانم برای آن کس که می نویسم دلش نزد من است یا او نیز برای دیگری می نویسد...
اصلا نمیدانم برای چه کسی می نویسم!!!
(این یکی از نوشته های خودمه.
الانم با یه آپ جدید در خدمتم.بدو بیاااااااااااا


نداي شبنم
ساعت1:08---28 مرداد 1391
گفتي كه به احترام دل باران باش

باران شدم وبه روي گل باريدم
ببخشيد خواهرجوني سرم شلوغ بود


ZAHRA
ساعت0:50---28 مرداد 1391
کم باش اصلانگران گم شدنت نباش
اونیکه اگه کم باشی گمت میکنه همونیه که اگه زیادم باشی حیفت میکنه!


fati (dokhtare hamsayeh
ساعت23:29---27 مرداد 1391
mamnon azizam ke omadi pisham
webam ghabeteto nadare
webe to ham ghashange...omidvaram mofagh bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 27 مرداد 1391برچسب:, | 21:23 |
Desiner: lady skin