خاطره...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

شایدسالهابعد

در گذر جاده ها . . .

بی تفاوت از کنار هم بگذریم . . .

و

بگوییم

آن غریبه. . .

چقدر شبیه خاطراتم بود.........



نظرات شما عزیزان:

♂♥♀عشـــــــق‎ ‎دروغيـــــــن‎♂♥♀
ساعت19:18---21 مرداد 1391
§عزیز ساده ی من !
همیشه آن که عاشق تر است
ساده تر است...
و آن که ساده تر عاشق تر !
این راز تمام کوچه های خلوتی است
که انتهای بن بست خود را
با قدم های عاشقان
پرواز می کنند...
پس ازتو من
مسافر دوره گردی شده ام
شبیه پری در باد
درد قاصدک ها را بر دوش می کشم
وقتی بر شانه های باد
بوسه می زنند
دوره گردی مانده در راه فردا
که سهم خوشبختی اش را
با انتظار آمدنت
کوچه به کوچه
شهر به شهر
می گرید...
و تو خیال می کنی باران می‌بارد ...
عزیز ساده ی من..§


م صادقی(مریم)
ساعت21:28---20 مرداد 1391
سلام رز عزیز مرسی که به من سر زدی امیدوارم بازم ببینمت وبلاگت بسیار زیبا و دلنشین است من که جدا لذت بردم یکی دو تا عکسات بزرگه و از قالبت بیرون زده که یه کم نازیباست البته جسارت منو ببخش اجی موفق باشی

ZAHRA
ساعت17:54---20 مرداد 1391
Salam

khaste nabashi matalebet vaghan alie! be manam ye sar bezan

ye webe jadid zadam matalebesh ba oon yeki kheili fargh dare hatman ye sar bezan

khasti in webamam link kon begOo manam linket konam

addreseh:

http://B1e2s3t4.lxb.ir

Montazeretam!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 19 مرداد 1391برچسب:, | 22:1 |
Desiner: lady skin