میترسم...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

حسادت زنانـه ام
بسیار دور اندیش است:
خـیالِ زنی دیگر
سر به روی سینه ی تو
انگشتان ظریفش
به موهای سینه ات موج میدهد
و تو دلت غنج میرود!
میترســـــم...
کسی بوی تنت را بگیــــرد
نغــــــمه دلت را بشنود
و تو خو بگیری به ماندنش!!!
چه احساس ِخط خطی و مبهمیست
این عاشقانه های ِحسود من...♥ ♥



نظرات شما عزیزان:

پسر مردابی
ساعت9:36---21 مرداد 1391
زن بودنت را به رخم نکش !!!
اینجا در میان این همه گرگ های مرد نما،
من شانه هایم را برایت کوه کرده ام.
تو اشک میریزی و راحت میشوی و من،،،
هر روز بغضم ، پوست می اندازد.
آری من مردم.
من از سلاله آدمم،و چه زود تاریخ کهنه می شود.
من از بهشت برای چه رانده شدم؟
من حرف خدای خویش را برای چه زمین نهادم؟
هان؟
من از بهشت و نعمت هایش گذشتم،
تا تو را به آرزوی سیب برسانم.
من همان مردم !!
من همانم که به خاطر وسوسه شیطانیت،
پی خروج از بهشت را به تنم مالیدم.
من مرد وسوسه های توام...
دیگر زنانگی ات را به رخم نکش،
سیب گواه همه این مردانگی من است...


پسر مردابی
ساعت22:58---18 مرداد 1391
حسادت زنانه ام...
این مطلبتون خیلی زیباست،
امیدوارم موفق باشی


عشق دروغین
ساعت19:26---17 مرداد 1391
2باره سلام(*§*)
اگر خواهم غم دل با تو بگویم
تو را تنها نمی یابم
اگر تو را تنها بیابم
جایی نمی یابم
اگر جایی پیدا شود و تنها هم تو را یابم
ز شادی دست و پا گم میکنم خود را نمی یابم...


nashenas
ساعت17:07---17 مرداد 1391
نيمکت با هم بودنمان تنهاست
من دل نشستن ندارم
تو دليل نشستن باش...


sara
ساعت16:30---17 مرداد 1391
ali bud
بازم از این مطلب ها بگذار
خوشحال میشوم


sara
ساعت15:19---17 مرداد 1391
salam azizam vebet aali bod mamnon az ein k be vebe manam omadi bazam be man sr bezan

ص.ا
ساعت11:55---17 مرداد 1391
ممنون عزیزم کهبه وبلاگم سرزدی وبلاگ توام خیلی خوشگله

baran
ساعت11:31---17 مرداد 1391
من لینکت کردم..تو هم لینکم کن.مرسی.میسی.

atefeh
ساعت10:11---17 مرداد 1391
سلام عزیزم.ازاینکه به وبم اومدی ممنون.من لینکت میکنم.توهم با اسم وبم بلینک.مسی.راستی وبتم خیلی زیباست.مخصوصا این مطلبت.

عشق دروغین
ساعت4:04---17 مرداد 1391
۲باره سلام(+§+)
بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست
گفتم که برایت بفرستم دل خود را افسوس که چون نامه دلم تاشدنی نیست....


محمد
ساعت23:26---16 مرداد 1391

بگذار زندگيم

همين قدر غيرعادي باشد

من همه اين ها را دوست دارم


سهم من براي او!!!
ساعت19:16---16 مرداد 1391
قدرت مردونت رو كه به رخم ميكشي، پر از حس زن بودن ميشم...
مرسي رز عزيز!!!


زهرا
ساعت18:29---16 مرداد 1391
سلام خانوم گل
وبت جیگره
لینک شدی عجیجم


عاطفه
ساعت16:51---16 مرداد 1391
سلام رز عزیز
شما لینک شدید
منم دوست دارم
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی .فدات


marya
ساعت14:18---16 مرداد 1391
slm asisam
Man kheili duset daram
Ma mitunim dustaie khubi vase ham bashim


عشق دروغین
ساعت4:37---16 مرداد 1391
بازم سلام(~§~)
براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس ...تو...فقط بنويس..............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 15 مرداد 1391برچسب:, | 23:4 |
Desiner: lady skin