♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

چرا غمها نمیدانند که من غمگین ترین غمگین این شهرم...

بیا ای دوست با من باش که..

من تنهاترین تنهای این شهرم..

 

 



نظرات شما عزیزان:

SARINA
ساعت15:50---15 مرداد 1391
سلام مرسي ازاينكه به وبم سر زدي.
وب خوبي داري.عاليه
موافق تبادل لينك هستم


SARINA
ساعت15:50---15 مرداد 1391
سلام مرسي ازاينكه به وبم سر زدي.
وب خوبي داري.عاليه
موافق تبادل لينك هستم


مهسا
ساعت23:41---14 مرداد 1391
دل بی غم در این عالم نباشد
اگر باشد بنی آدم نباشد
سلام عزیزم وب تو هم خیلی قشنگه
ممنون که بهم سر زدی ! بازم پیششششش ما بیا خوشحال مشم !
درضمن لینکت کردم دوست داشتی منم بلینک !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 14 مرداد 1391برچسب:, | 22:6 |
Desiner: lady skin