برگشتم


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

بالأخــره اومــدم...ولــی ای کاش نمیــومدم...

دلم گرفــت... دلم پوســید ...... ای خدا کــاش میــمردم تا دیگــه دلــم نگیره...

ای خدا مردم از تکرار........... روزای شبــیه هم.. شبــای شبــیه هم............

به هرکــی هم میــگی میــگه خــودت خــودت خودت........ خــودت باید دنیاتــو تغیــیر بدی.......

خدایا......

روزای بدون خاطــره..........

دیگــه یاد تو هم داره کمرنگ میشــه..... مثل تصــویرت....

آآآآه ...... ای خدا.......صدامو میشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟

ولــی خداجــون..........
ایــنا همــه یه طــرف ، تو هــم یه طرف.....
ای کــاش زودتــر بیام پیشــت خــدایا............................
یعــنی میشــه؟؟؟؟
ای کــاش دوبــاره قلبــم بگیــره و بــرم واســه همیشــه..

ای کــاش.....‎ ‎

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیــلی ممنــونم از کســایی که این چند روز واســم کامنت عمــومی یا خصــوصی گذاشــتن و دعــا کردن....
ولــی ای کاش دعا نمیــکردید تا......

آجی ســها جونم ، آجی تــیام جونم، آجی آرزو جونــیام، آجی غزل جونم ،آجی نرگــس جونم، آجی نازنیــن جونیام، آجی مهــسا جونم،آجی ژیلــا جونم و آجی دل دلــی جونم ،آجی مائده جونم،آجی مریم جونم و....؛ بدونید خیلی دوســتتون دارم،خیلی!

ببخــشید اگــه اســم خیلــیا رو ننوشــتم!



نظرات شما عزیزان:

soha
ساعت19:34---5 بهمن 1391
salam aji rozam kheili khoshhal shodam ke omadi bebakhshid ke nashod zodtar biam akhe nabodam khodaroshokr ke behtari doset daram ye alame

دلداده
ساعت11:17---3 بهمن 1391
تو منو یاد دوستم الهام میندازی

arezoooo
ساعت13:16---2 بهمن 1391
سلام رزی جوووونم..آاا دیوونه اینهمه دوست دآری حا دوشتت دالن..بعد از این حرفا میزنی؟ببخش چندوقته سر نزدم.نتم قطعه الان هم بخاطر تو با گوشی اومدم آجی ..
خوشحالم که خداروشکر سالمی عزیزم. .
دوشتت داالم..
فعلا


maede
ساعت20:46---1 بهمن 1391
فداتشم اجی خوشملم........

maede
ساعت18:39---1 بهمن 1391
سلام اجی خوشمله خودم......ااااااااااااا.....این حرفا چیه میزنی؟ دیگه نبینم از این چرتوپرتا بگیا !...عزیزم. خدارو شکر که خوب شدی و دوباره کنارمونی.....منم 1 دنیییییییییییییییییییییییییییی ییا دوسمت دالم عجقم... بوووووووووووووووووس واسه بهترین اجی دنیا...!

مهسا
ساعت18:29---1 بهمن 1391
فدات بشم عزيزم
خوشحالم كه حالت خوب شده


ayda
ساعت16:34---1 بهمن 1391
اون كه از رفاقت و مردونگي دم ميزنه

بي هوا از پشت سر خنجر به آدم ميزنه


آرزو
ساعت23:10---30 دی 1391
نظره لطفته آجي

آرزو
ساعت22:55---30 دی 1391
فداااااااااااااااتتت آجي

ژیلا
ساعت17:54---30 دی 1391
وایییییییی سلام عزیزدلم خوبییییییییی گلم هزاربارشکرت خدا که سالمییییییییییییییی
بخدابدجوورنگرانت بودم
رزی دیگه نبینم غمگین باشی ها باورکن اگه ببینم ازاین حرفا میزنی میرم دیگه باهات قهرمیکنم
مگه چندسالته که این حرفارومیزنی منم غم دارم منم غصه دارم اما ارزوی مرگ نمیکنم توهم اگه حالت بدشد واسه اینکه ازبس بخودت فشارمیاری تروخدا فکرخودت باش حیفه تونیست دختر.............
دوستت دار مممممممممم اجی مهربونم:


نازی
ساعت16:53---29 دی 1391
سلاااااااااااااااملکم ابجی خوبی؟؟؟؟؟نگران شدم بابا چی شده بود چرا اینقدر ناراحتی؟؟؟؟
من اپ کردم وقت کردی بیا
مواظب خودت باش ابجی گلم نگرانت شدم


گیشا
ساعت21:58---28 دی 1391
سلام دیدم ازت خبر نیست نگو مریض شده بودی امیدوارم الان بهتر شده باشی مرسی که بهم سر میزنی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 28 دی 1391برچسب:, | 18:58 |
Desiner: lady skin