لطفن


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

 yqy6ps2exxb1mu4g5nl.jpg

 

 فرقی ندارد 

ستاره باشی یا قصه ؛ 

فقط

دنباله دار باش

لطفن !

 

 



نظرات شما عزیزان:

محسن نویسنده وبلاگ پسر تنها
ساعت21:46---23 خرداد 1392
کاش می توانستم آنچنان عمیق نفس بکشم
که تا مدتها نیاز به نفس کشیدن نباشد.
کاش در هر نفسی که می کشیدم
طعم خوش زندگی را احساس می کردم

اما آنقدر هوای اطراف آلوده گشته
که دم کوتاهی را به غنیمت می شماریم.
شاید در نفس بعدی زندگی راتجربه کنیم.
خداوندا چه بر سره ما آمده ؟
که دیگر نفس کشیدن هم برایمان سخت گشته؟


ژيلا
ساعت23:49---17 دی 1391
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه، هر جا نگاه می‌کنی می‌بینیش

سحر
ساعت17:18---17 دی 1391
سلام عزیزدلم ببخش به خدا من یه مدته نت نیومدم الانم کاری ÷یش اومد به وبم سر زدم نظراتو نرسیدم تایید کنم فقط خوندم نظرتو بعد خواستم بهت بگم ببخش چون تو لینکام نبودی اینطور شد هرچند اونجوری هم عر وقت وقت کنم چشم عزیزم وگرنه من فراموشت نمیکنم
بووووووووووس
التماس دعا


تارا
ساعت15:14---17 دی 1391
سلام آجی
آپم حتما سر بزنـــــــــ♥ـــــــ


مریم
ساعت12:59---17 دی 1391
سلام عسیسم خوبی ؟

چه خبرا ناناسم ؟

امتحانا خوبه ؟


دلی دنباله دار
ساعت12:44---17 دی 1391
با سلام و خسته نباشید...


آهااااااااااااااان که اینطور...پس قهزی؟...پس یواشکی در لفافه به من سر میزنی...عجب...عجب..


میگماا...آدم وقتی امتحان داره بیشتر شیطونیش میاد که بیاد وبلاگ هه....قابل توجه امتحان شیمی دارم فرررررررررررررررررررررردا...یوه


Raheleh
ساعت10:57---17 دی 1391


katy
ساعت10:56---17 دی 1391
نه عزیزم این چه حرفیه؟
منم دلم برات تنگ شده بود.
راستی متن قشنگی بود.


غزل
ساعت9:00---17 دی 1391
اجی فدات بشم من ...
باور کن خیلی وقته سرم شلوغه و نمیتونم نت بیام ...
خیلی مراقب خودت باش ... بوووووس


مائده
ساعت0:44---17 دی 1391
عزيزم تو اين مدت سرم شلوغ بوده ببخشيد
ولي ديدي اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 16 دی 1391برچسب:, | 23:33 |
Desiner: lady skin