تلقین


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

04hv7yqilrv2dw392pvq.jpg

 

با اینکه دست سرد تو ،

تردید ها را خط زده

تلقین به قلبم میکنم ،

هنوز آن مهربان سابقی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:03---21 بهمن 1391
سلام املوز اومدم بگم یه وب زدم واسه خوانندگان مورد علاقم

اینم ادرسش :justin-fan.blogfa.com اگه می خواستی بلینکمت بهم خبر بده [بوسه]


دختری از جنس شازده کوچولو
ساعت18:46---1 بهمن 1391
سلام رز چی شده؟الان هنوز حالش خوب نشده؟؟!
ناراحت شدم خیلی


♫ ✘ ღ ✘ ℛÅℌ℮ℓ℮н
ساعت18:42---1 بهمن 1391
سالها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی

اما آرزوی من برای خوشبختی تو, تو را در خواهد یافت...

و احساس خواهی کرد ,اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تری
و نخواهی دانست که چرا ...


مهسا
ساعت18:30---1 بهمن 1391
آבَم بـآیـَد یــﮧ "تـــُو" داشتــﮧ بـاشـِــﮧ

ڪِـﮧ هَـر وقـت اَز هـَمــﮧ چــے פֿـَـستـِــﮧ פּَ نـا اُمیـد بـوב

بـهـش بــِگـــﮧ :

مـُهـم اینـــﮧ ڪِـﮧ تــُـــو هـَستـے!


نیایش
ساعت17:59---1 بهمن 1391
لینک شدی عزیزم ممنون که به کلبه تنهاییم سرزدی وازتنهایی درم آوردی

katy
ساعت17:30---1 بهمن 1391
سلام آجی جون گلم.
خوبی؟


مریم
ساعت13:06---1 بهمن 1391
سلام اجی جونم خوبی ؟؟؟

چیزی شده ؟ احساس میکنم ناراحتی !!


سحر
ساعت11:20---1 بهمن 1391
سلام عزیز دلم چرا حالت بد شده بوده هان؟

نازنین
ساعت9:01---1 بهمن 1391
♥ بـبيـنمتـــــــ ♥


♥ گونه هايت خيس اســـتـــــ ♥


♥ باز با اين رفيق نابابـــــتـــــــــ ♥


♥ نامش چه بود؟ هان! باران ♥


♥ باز با "باران " قدم زدي ؟ ♥


♥ هزار بار گفتم باران رفيق خوبي نيست براي تنهايي ها ♥

♥ همدم خوبي نيست براي درد ها ♥


♥فقط دلتنگي هايت را خيس و خيس و خيس تر ميکنــــــد . .

دوست دارم اجییییییی


samaneh
ساعت23:48---30 دی 1391
گاهی تــــــــو،
گاهی یاد تـــــو،
گاهی هم غم تــــو،
میدانم آخر این "تـــــــو" ،
کار "مــــن" را ... تمام میکند!


آرزو
ساعت22:10---30 دی 1391
حالا الان بهتري آجي؟؟
دلم واست انقده تنگيده بودش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 21 دی 1391برچسب:, | 21:52 |
Desiner: lady skin