مرگــــ...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

aqxwspnyc59h561vqrs.jpg

 

 زنی را دیدمــ

بهش میگفتنــ غـسال

که آنچنانـــ خوبـــ میشستــ  که حتی لکه ای همــ  باقی نمیماند

ولی نمی دانمــ  چرا پدر از او خوشش نمی آمد

و مدامــ گریه میکرد...

مادر نیز نفرینـــ...

او که زنــ  خوبی استــ

منــ  دوستش دارمــ

فقط ای کاش ناخنــ هایش را میگرفتــ

تمامــ  بدنمــ  را زخمیــ  کرد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت10:39---20 دی 1391
سلااااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟یه معذرت خواهی گنده بهت بدهکارم.امیدوارم ببخشیم آخه نشدکه بیام.بازم بهم سربزن راستی قالب جدیدمبارک......بااااااای

غزاله
ساعت20:09---18 دی 1391
برای آرامشم

شب کافی نیست

خواب کافی نیست

دریا کافی نیست

مرگ کافی نیست

حتی خدا کافی نیست

باید تو هم باشی !!!!

تا انگشتانم را در میان انگشتانت غلاف کنم...

چشمان را به چشمانت بدوزم ....

لبانم را در لا به لای لبانت قفل کنم ....

شاید لحظه ایی

حتی اگر شده برای لحظه ایی کوتاه !

فراموش کنم تنهایم

غافل شوم از وجود خود

این تنهایی

این مرگ تدریجی

دیگر مرا به آخر خط رسانده

پایانم چقدر نزدیک است

یا نبودنم را تمرین کن

یا شمعی روشن کن تا حضورت را به چشم خود ببینم


ژيلا
ساعت23:52---17 دی 1391
بی انصاف باکدام لالایی وجدانت راخوابانده ای که اینچنین بیخیال ماشدی…

گيشا
ساعت22:41---16 دی 1391
مگه شما از امتحانا خبر نداري!!! بي معرفت نيستم وقت كنم غصه هاي لعنتي مو جمع كنم به شما هم سر مي زنم...

دختری از جنس شازده کوچولو
ساعت22:00---16 دی 1391
سلام خانومی چرااینقد غمگینه پستات آخه؟!یه خورده متن امیدوار کننده هم بزار!
لینکت کردم عزیز!


katy
ساعت20:09---16 دی 1391
سلام
من برگشتم!
خوشحال میشم بیای پیشم.
آجی جونم شرمنده لپ تاپم خراب شده بود یه مدت نبودم.


öнα§
ساعت14:11---16 دی 1391
فرآموشُ کردنتٌ کار آســـآنی اسٍت،کآفـــٍُِ استَ درآز بکُشم،چُشمهـــآیم راببندٍم و نفس نٌکشـــَم




نازی
ساعت13:06---16 دی 1391
الهی بندگانت گوشت بره وگوسفند می خورند واین چنین درنده میشوند اگر گوشت شیر وپلنگ را حلال می کردی ومی خوردند چه میشد
ابجی من اپممممممممم


دلداده
ساعت11:29---16 دی 1391
غسال؟

آبجیییییییییییییییییییییییی:- ((

سلاممم


آبجی...چرو واقعا که؟مگه من چی کا کردم؟...تو چرو غیب زده بودی...؟البته سوال نداره..خب امتحانا شروع شده دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 16 دی 1391برچسب:, | 1:16 |
Desiner: lady skin