نیستی


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

o2253_dfd.jpg

 

رفتی...

دلم "زخم" شد

نیستی...

دلم "شور" میزند

تو می دانی نمک با زخم چه می کند؟؟!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahnaz
ساعت0:24---23 آبان 1391
سلام جیگرمن ازمطالب وبت بی نهایت خوشم اومد عاااالی بودن ایشالاموفق باشی خوش حال میشم بازم بهم سربزنی

سارا
ساعت20:55---10 آبان 1391
very nice

◄╫عشقي نافرجام╫►
ساعت1:18---4 آبان 1391
صبر كردن درد ناك است...



و فراموش كردن دردناكتر..



ولي از اين دو دردناكتر اين است كه



نداني بايد صبر كني يا فراموش ..
وبلاگ قشنگي داري بهت تبريگ ميگم ...لينكتون كردم در صورت تمايل شما هم ميتونيد من با نام◄╫ عشقي نا فرجام ╫► لينكم كنيد


مینا
ساعت19:09---26 مهر 1391
هستی ببخشید رفتم کار داشتم بیشنهاد اگه هستی بگم

آرزو
ساعت11:09---16 مهر 1391
ازغـم خبری نبود اگــر عشـق نبـود

دل بود ولی چه سود اگــر عشـق نبود؟

بی رنگ تر از نقطـه ی مـوهـومی بود

این دایـره‌ی کبـود ، اگـر عشـــق نبــود

از آینـــــه‌هــا غـبـــار خـامــوشـــی را

عکس چه کسی زدود اگر عشـق نبود؟

در سینه‌ی هر سنگ دلی در تپش است

از این همه دل چه سود اگرعشق نبود؟

بی عشـق دلـم جز گرهی کور چه بود؟

دل چشـم نمی گشـود اگــر عشــق نبـود

از دست تـو در این همــه سرگــردانـی

تکلیف دلـم چه بــود اگـر عشـق نبود؟


zanyar
ساعت17:04---12 مهر 1391
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه واسه تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


اکبرهراتی
ساعت20:03---9 مهر 1391
سلام وبلاگ عالی داریین

مصطفی
ساعت23:12---6 مهر 1391
عشق، اگر عشق باشد…
ناممکن ترین ها را امکان می بخشد
تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی!


باران
ساعت22:49---6 مهر 1391
بعضی وقتا بعضی از آدما میخوان برات دل بسوزونن اما نمیدونن با حرفاشون دلت رو میسوزونن...

م صادقی
ساعت21:01---6 مهر 1391
باز میایم که مثل هر روز ، برامون دونه بپاشی
منو گنجشکا می میریم ، تو اگه خونه نباشی
همیشه اسم تو بوده ، اول و آخر حرفام بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام
عطر حرفای قشنگت ، عطر یک صحرا شقایق
تو همون شرمی که از اون ، سرخه گونه های عاشق
شعر من رنگ چشاته ، رنگ پاک بی ریای بهترین رنگی که دیدم ، رنگ زرد کهربائی


arezoo
ساعت20:58---6 مهر 1391
آره آبجی جونم منم خوبه خوبم بهتر از این نمیشه
اینشاالله همیشه شاد باشی


arezoo
ساعت19:48---6 مهر 1391
دنیاے عجیبے شدہ اωـت . . .
برای دروغ هایماטּ ،
خدا را قـωـم مےخوریم ،
و بہ حرف راωـت ڪـہ مےرωـیم ؛
"می شود جآטּ ِ تو

سلام آبجی گلی...خوبی خوشی؟ چه خبرا؟


دلداده
ساعت15:45---6 مهر 1391
ما امروز ساعت 4 اساس کشی داریم

با اجازه مرخص بشم..خیلی خوش گذشت بهم آبجی جونم


دلداده
ساعت15:42---6 مهر 1391
میگم اینجا همه خسته دل و دیوونن....

هی روزگاااااااااااارررررررررررر


دلداده
ساعت15:28---6 مهر 1391
تارو دیگر کیست..؟؟؟ و چ کرد...هه فک کنم دوست جدید پیدا کردی

دلداده
ساعت15:24---6 مهر 1391
عجب آدمیه هاااااااااااااا...با ت که خداحافظی نکردم با اون بودم..


هه همه چیز رو هم به خودش میگیره واه واه وااااه دیوونه


تارا
ساعت15:24---6 مهر 1391
بعضي وقتا آدم واسه موندن، فقط يه "نرو" کم داره...
اما وقتي طرفت چيزي نميگه، تو هم مجبوري بگي گور بابات


دلداده
ساعت15:21---6 مهر 1391
بـه چـه می خنـدی تــو ؟!


بـه مفهـوم غـم انگیـز جـدایی ؟


به چـه چیـز !


به شکسـت دل من یـا به پـیروزی خـویش ؟


به چه می خنـدی تــو ؟!


به نگاهـم که چه مستـانه تــو را بـاور کرد ؟


یـا به افسـونگـری چشمـانت ...


که مـرا سوخـت و خـاکستـر کرد ؟


به چـه می خنـدی تــو ؟!


به دل سـاده من می خنـدی ....


که دگـر تا به ابـد نیـز به فکـر خـود نـیست ؟


خـنـده دار اسـت ...


بخند..!


دلداده
ساعت15:20---6 مهر 1391
میدانی

بعضی هارا هرچه بخوانی...

خسته نمی شوی!

بعضی هارا هر چه گوش دهی...

عادت نمیشوند!

بعضی ها هرچه تکرار شوند...

باز بکرند و دست نخورده!


دیده ای؟

شنیده ای؟

..بعضی ها بی نهایتند


دلداده
ساعت15:18---6 مهر 1391
خدا حافظ

خداحافظ چشم های خیس بی قرار

خداحافظ انتظارهای سبز کنار صندلی های خالی قرار

خداحافظ خنده های پر از واژه و گریه های بی دلیل شبانه

سکوت ٬ نگاه ٬ انتظار

خداحافظ اشک های بی دلیل انتظار

تنها آمدم و تنها تر می روم

به امید سلام اما باز هم خداحافظ

خداحافظ تا یاد بگیری حرمت سلام و دیدار بیش از این حرفاست

تا یاد بگیری رسم عاشق کشی همین نیست

خداحافظ مردمک های لرزان بی حادثه

چشم های باران زده از فراموشی

حالا دیگر تنها تو و تمام نبودنم

حالا راحت باش

تو دیگر همه را داری جز من

و من هیچ کس را که ندارم هیچ تو را هم ندارم

خداحافظ ............


دلداده
ساعت15:18---6 مهر 1391
چه سخته منتظر قاصدک بودن در جاده ای که هیچ بادی نمیوزد

دلداده
ساعت15:17---6 مهر 1391
به کلاغ ها بگویید قصه ی من تمام شد ....

یکی بود و نبود مرا با خودش برد !!!


دلداده
ساعت15:16---6 مهر 1391
ســـــنگ اســت که صـــــــبوري ميـــداند ،

بــراي آمـــــدنت ، تو بــــگو .

ســــــــنگ بايد شـــــوم

که صبــــــور باشم

يــا صـــــــبر از دســـت بـــدهم

تــا ســـــنگ نشــــــوم ... ؟


دلداده
ساعت15:14---6 مهر 1391
دوستت دارم هایت را

باور می کنم...

درست مثل امضای آخر نامه هایت

که می گویی خون است،

ولی طعم آب انار می دهد...!


دلداده
ساعت15:14---6 مهر 1391
من بودم

تو

و یک عالمه حرف نگفته...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه


چقدر وزن دارد...


دلداده
ساعت15:07---6 مهر 1391
جیگرمان را سوزاندی با این آپت دخمل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 6 مهر 1391برچسب:, | 15:1 |
Desiner: lady skin