♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

سالهارفت وهنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

 که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه ی شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست...؟



نظرات شما عزیزان:

y.a
ساعت17:44---21 مهر 1391
میشه اینو بزارم تو وبم؟


fatima
ساعت23:03---11 مرداد 1391
سلام گلم مرسی از وبم دیدن کردی.وبلاگ شمام زیبا و دوس داشتنیه.شما رو لینک کردم.بازم به دیدنم بیا

ساناز
ساعت14:08---11 مرداد 1391

گاهی...

آدم دلش میخواد یکی رو با انگشت نشون بده و بگه:

این ...

دنیای منه..



نفس
ساعت11:30---11 مرداد 1391
سلام رز عزیزم وبت فوق العادست...ممنون که سر زدی من تو رو لینکیدمت عزیزم اگه میشه منو لینک کن...منتظرتم بای

mahdi
ساعت11:13---11 مرداد 1391
در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری
سلام تو هم وب قشنگي داري من لينكت ميكنم لينكم كن


مهسا
ساعت0:46---11 مرداد 1391
شايدباهم بودن سخت تكرارشودامابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد.

سحر
ساعت0:18---11 مرداد 1391
سلام عزیزم مرسی که به وبم اومدی خیلی خوشحالم کردی خیلیییییییی...
من لینکتون کردم واقعا وبت عالیه من که خیلی خوشم اومده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, | 22:48 |
Desiner: lady skin