مسافرت


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

سلام گل گلیا.. خوبید انشاا.. ؟ ببخشید چند روزی به خیلی ها سر نزدم.. آخه رفته بودم مسافرت (حالا بماند کجا ).. ولی از یه نظر خوب شد که فرق بین دوستای با معرفت و بی معرفتم پیدا شد !!!! راستی انگار خیلی از شما جیگرا مشکل ارسال نظر دارید .. نمیدونم چشه بخدا ولی یه راهی هست که اگه خواستید نظر بدید باید 3 تا W اول آدرس نظرات بذارید تا قشنگ باز بشه ( البته فکر کنم )( امتحانش ضرر نداره ).. و چند تا از شما ها هم مشکل بالا اومدن وبمو داشتید.. فک کنم اگه با آدرس www.bkas.bgsc.ir وارد وبم بشین درست درست بشه.. خیلی خیلی ببخشید که پر رویی کردم ..فدای همه شما دوستای با معرفتم بشم.. فعلا خدافظ

نظرات شما عزیزان:

simin
ساعت16:29---21 شهريور 1391
سلام مرسی که اومدی منم همیشه بیام تو هم بازم بیا

غزل
ساعت11:42---20 شهريور 1391
چی شده مگه عزیزم

solaleh20
ساعت21:16---19 شهريور 1391
سلام رز جونخوبی؟ سفر بی خطر
منو جزء بی معرفتا حساب نکنیا آخه منم مثل خودت رفته بودم مسافرت ولی دیروز اومدیم امروزم اومدم تو وب و بهتم سر زدم ممنون که تو هم سر زده بودی خوشدلم


ZAHRA
ساعت12:28---17 شهريور 1391
بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـا . . .


فرشته
ساعت16:21---16 شهريور 1391
شلام شلام
وبت خوشمله به منم سر بزن
موفق باشی


نجمه
ساعت9:29---16 شهريور 1391
من اینجا بس دلم تنگ است





و هر سازی که می بینم بد آهنگ است





بیا ره توشه برداریم





قدم در راه بی برگشت بگذاریم





ببینیم آیا





آسمان هر جا همین رنگ است؟


آتوســـــــا
ساعت15:44---15 شهريور 1391
درود...
شرمنده گلم...
این روزا خیلی وقت نمیکنم بیام نت...
کارام زیاد شده...
این درس و مدرسه هم که اصلا وقت آزاد واسه آدم نمیذاره...
ولی در هر حال مر30 که اومدی...
بی معرفت نیستم عزیزم...
بهت سر میزنم...
واسه آپات خبرم کن...
حتما میام...


آیدا
ساعت15:10---15 شهريور 1391
سلام آجی جونم رسیدن به خیر مرسی که اومدی دلم برات تنگ شده بود

arezoo
ساعت9:55---15 شهريور 1391
یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتوانسته بیش از یک باشد.

امابعضی اوقات می تواند خیلی باشد:

یک دنیا ،

یک سرنوشت ،

یک خاطره ،

یک عشق پاک،

و یا " یک دوست خوب مثل تو "


ZAHRA
ساعت0:21---15 شهريور 1391
دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست

م صادقی
ساعت23:15---14 شهريور 1391
سلام رز عزیزم رسیدن به خیر مسافرت خوش گذشت مرسی که بهم سر میزنی من که مرتب مطالبت رو دنبال میکنم

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم


لیلی درپاییز
ساعت22:59---14 شهريور 1391
همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم
سلام عزیزم


صبا
ساعت19:56---14 شهريور 1391
راستی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:14 |
Desiner: lady skin